Zał. nr 1 Regulamin Wynajmu
I
WPROWADZENIE
Niniejszy regulamin stanowi integralną część kontraktu wynajęcia apartamentu. Każdy, kto dokona rezerwacji, jednocześnie akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu. Dokonanie rezerwacji oznacza złożenie oferty zawarcia umowy najmu obiektu noclegowego. Zawarcie umowy następuje z chwilą podpisania umowy.
II
OBOWIĄZKI KLIENTA
1. Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do liczby zgłoszonej w procesie rezerwacji. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę osób podaną w formularzu zgłoszeniowym, „Apartamenty Centrum” może żądać dodatkowej opłaty a w przypadku przekroczenia dopuszczalnej liczby osób w apartamencie odmówić wydania kluczy.
2. Klient zobowiązany jest do poszanowania zasad dobrego sąsiedztwa, przestrzegania ciszy nocnej ( od godz.22.00). Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania „Apartamenty Centrum” o wszelkich uszkodzeniach i brakach zastanych w obiekcie noclegowym oraz do zgłoszenia szkód, wyrządzonych przez siebie albo osoby, za które ponosi odpowiedzialność cywilnoprawną . Równowartość tych szkód pokrywa w całości klient, w formie określonej przez „Apartamenty Centrum”.
3.Klient ma obowiązek pozostawić apartament w należytym porządku ,przed wyjazdem sprawdzić czy nie pozostawił swoich dóbr. Firma nie odpowiada za pozostawione w lokalu rzeczy.
4. „Apartamenty Centrum” może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu lokalu.
III
PRZYJAZD, PŁATNOŚĆI I KARY
-Przyjazd powinien nastąpić w godzinach zgodnie z informacją.
-Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00 i kończy o godz. 11.00 dnia następnego.
-Opłatę za pobyt uiszcza się z góry .
-Fakturę VAT przesyłamy w formie elektronicznej po wcześniejszym przesłaniu danych przez klienta.
-W apartamencie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do 06:00 rano.
-Za naruszenie ciszy nocnej kara umowna w wysokości 500 zł.
-Zachowanie gości oraz osób trzecich nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości i mieszkańców.
-Obowiązuje zakaz palenia tytoniu w apartamencie. Za naruszenie zakazu obowiązuje kara umowna w wysokości 500 zł.
-Zgubienie Karty Parkingowej 150 zł
-Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie –stanowiących wyposażenia apartamentu .
-Jakiekolwiek usterki w apartamencie prosimy zgłaszać do recepcji w dniu przyjazdu. Brak zgłoszenia oznacz brak zastanych usterek i zniszczeń.
-W przypadku złamania kilku punktów regulaminu, kary sumują się.
IV
BEZPŁATNY POBYT DZIECKA DO 6 LAT
1. W obiekcie noclegowym można przebywać z dzieckiem do lat 6, a jego pobyt traktuje się jako bezpłatny, gdy dziecko śpi z dorosłym opiekunem lub we własnym łóżeczku, które nie wymaga dodatkowej pościeli. Na każdego opiekuna może przypadać tylko jedno dziecko, którego pobyt jest bezpłatny. W momencie, gdy liczba dzieci uprawnionych do bezpłatnego pobytu przekracza liczbę opiekunów ich pobyt automatycznie liczony jest jako pobyt odpłatny.
UWAGA: dzieci, których pobyt traktuje się jako bezpłatny nie należy uwzględniać w ogólnej liczbie osób przypadających na daną rezerwację. Konieczne jest zaznaczenie w „uwagach” w formularzu rezerwacyjnym ilości dzieci, których pobyt traktowany jest jako bezpłatny. Podając liczbę dzieci należy zaznaczyć także ich wiek.
V
PRZENIESIENIE PRAW
W każdej chwili klient może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przyjmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić „Apartamenty Centrum” o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby (imię, nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail), która przejmie prawa i obowiązki wynikające z umowy
VI
WYSTĄPIENIE SIŁY WYŻSZEJ
1. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, właściciel rezerwuje sobie prawo zaproponowania klientowi obiektu zastępczego podobnego do obiektu pierwotnie zarezerwowanego. Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste klienta lub jego majątku, z powodów niezależnych od właściciela, nie będzie mógł być zagwarantowane.
2. Kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
VII
REKLAMACJE I SPORY PRAWNE
1. W razie zaistniałych nieprawidłowości klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od ich wystąpienia.
2. Właścicielowi przysługuje prawo do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej otrzymania. O wszelkich postanowieniach klient zostanie niezwłocznie powiadomiony.
VIII
DANE OSOBOWE
1. Dokonując rezerwacji klient niniejszym wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych właściciela odpowiedzialnej za proces rezerwacji. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwienia dokonywania kolejnych rezerwacji oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych.
Zał.nr2 Spisu przedmiotów i urządzeń